onsdag 8 februari 2012

Blir ju lycklig

Varje gång jag ser min bloggsida, galet vad skönt jag hade det i Miami för 2 veckor sen! Brännan sitter i, har as fräsch färg på benen kan jag tala om ;)

Annars då inte mycket nytt. Har hängt med mamma mest hela dagen och så Lilla E en sväng på kvällen. Lirade Guns n' Roses på guitar hero och känslan var grym även om inte jag var sådär lyysande ;P Ska försöka göra lite roliga saker och ta bilder till bloggen, eller bara ta bilder i allmänhet så det blir lite liv i luckan. Har insett att det är fruktansvärt mkt text just nu, så langar en favorit eller två från festligheterna i helgen. Enjoy! Ciao.

1 kommentar:

  1. usch vilken hemsk bild mitt hjärta! Eller rättare sagt vad jag ser gräslig ut. Äckligt blåa ögon dessutom! Vad hände där?

    SvaraRadera