fredag 10 februari 2012

Vuxenpoäng

Jag samlar.

Idag sa pappa att han hittat rattlås till bilen för ett jättebra pris!!! (Utropstecknen beskriver pappas entusiasm.) Att han dessutom hittat två gjorde ju det hela uppenbart: jag tog en sväng till Volvohandlaren i Sala (1 timme bort enkel väg) för att köpa dessa två rattlås för samma pris som ett vanligtvis kostar. Heja vuxenpoängen haglar när jag köper rattkrycka samt tecknar trafikförsäkring på bilen. Och på måndag ska jag åka och besiktiga den i Enköping också. Som sagt, vuxenpoängen haglar.

Jag åkte givetvis inte själv, mamma var taggad på ett eftermiddagsäventyr så hon följde med och när vi ändå åkt en hel äcklig timme passade vi på att utnyttja den lilla hålan för en fika och shopping. Jag fick med mig ett par pyjamas byxor och två toppar hem. En grå/silver med kort ärm och en knallig mörk orange med lite längre ärm. Pyjamas + topp med kort ärm på rea, mycket nöjd. Har tagit bilder idag (wohooo!!) så här kommer det senaste! Enjoy!




Snart blir det kebab till middag för min del och sen är det fredagsmys med mama och papa :) Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar