fredag 3 februari 2012

ÄNTLIGEN!!

Hej alla faaanz!!

Jag vet dock inte om jag har så mycket fanz på denna blogg dock.. men de jag har säger jag till: ÄNTLIGEN EMELIE GÄSTBLOGGAR IGEN!!!!

Åhh blir alldeles varm i hjärtat mitt! Sara är här! Alla mina goda vänner som jag har saknat så är här! Som sagt blir alldeles varm i hjärtat!

Jävla massa !!! men det krävs för att visa hur jag känner :D

Så mina kära följare.. Emelie, B, Boman is back! Vi sitter nu och har hur trevligt som helst. Och snart beger vi oss till BJ ( för alla bålsta bor så betyter det inte blow job)utan Birger Jarl. Detta var till dig Sofia som garvar varje gång ;) Jag ska dansa röven av mig! Dvs den lilla jag har, men lollo gillar den :D (såklart instämmer lollo).

Jag saknar er alla som inte kunde vart här. Jag har nämligen inte vart ute på över en månad, känner mig som 18 år igen. Nervositeten, kommer vakterna släppa in mig? Taggandet, Emelie ska på krogen och dansa röven av sig (det lilla hon har men lollo gillar), Raggandet (som Emelie dissar eftersom Emelie, trots alla trodde att det inte var möjligt, har blivit så kär att hjärtat spricker. Men jag kommer vara en GRYM WINGMAN om inte den bästa ;))

Välkommen tillbaka Sara, Uppsala har icke vart desamma utan dig! ..trotts att du bor i en håla utanför.. hahahha

NU KÖR VI!!! SE UPP HÄR KOMMER VI!!!


/ Boman... Emelie Boman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar