söndag 12 februari 2012

Trött som en gnu

Har pluggat produkter denna kväll, börjar känna mig lite trött nu. Var motigt att gå upp ca 09.00 men det gick, och det gick bra att jobba också. Rände som en iller i början, ville göra allt samtidigt men sen så fick jag lite ordning på mig och såg till att väcka kassa vanan som gått och lagt sig allt för väl. Men det gick det med så nu sitter det som en smäck. Pörf.

Tog även ut bilen min (som härefter kallas älsklingen eller annat kärleksfullt) på en liten vända för att känna in den inför morgondagens besiktning. Har ju lust att dö vid tanken på att det är klockan 07.40 (AM :O) men får väl bara bita ihop och kravla mig upp. Ska i fall ladda med en CD i bilen eftersom radion vägrade nu i afton och jag har bara inte tålamod.

Allt från mig idag, ska tvätta bort sminket och krypa till kojs, är som rubriken avslöjar: trött som en gnu. Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar