onsdag 22 februari 2012

Räkningar och USA-abstinens

Kollade på några inlägg som jag skrev i början av året i USA och snubblade över bilder på NYC, ooh jäääävlar vilken abstinens chock jag fick! Dock vill jag vara i NY när det är ljummen och härligt solig vår, inte snö och vinter rusk. Har inte varit på ett ställe där vinden viner värre än i New York.

Annars då, sjukan börjar bli bättre (yees, YEEESS!!) just nu proppar jag vindruvor och ska strax stoppa in alla rena kläder i garderoben och börja tvätta upp allt smutsigt. Ska även betala räkningar.... ångestladdad mening, går raskt vidare! Har pga sjukan inte haft vare sig ork eller inspiration till bloggen (förutom plötsligt damp på genusföräldrarna) så langar in bild/bilder från helgen nuuu, ha det gött. Ciaoo.


Boman och Ello babe

Jag och Matilda


Ello och Matilda

Måste avsluta med en bild jag bara ääälskar! Manligt, argsint testosteron i blicken hos Adam till vänster. Flirtighet bortom allt förnuft i blicken hos lilla E i mitten. Likgiltighet utstrålas från Kim till höger. (Resten av historien får ni läsa mellan raderna ;) ni har ju ca 974 ord kvar av de 1000 ord som göms i en bild)

I LOVE IT!

1 kommentar:

  1. Hehe rolig bild. Måste gå till terrassen snart och ta ett glas. De har tydligen renoverat så man vill ju se resultatet :) Du och jag kanske ska ta en sväng dit <3

    SvaraRadera