fredag 3 februari 2012

AAAAHHHH!!!!

Plötslig klädkris både inför anställningsintervju och senare festligheter med mina flickor! Gode gud!

Måste dock meddela lyckan när jag efter ett år i fetmans land kommer i mina jeans som satt på gränsen för tight innan jag åkte. Tyvärr sitter dom dock alldeles för tight nu istället, men jag kan knäppa knappen och det är allt som räknas just nu!

Men åter till problemet med klädval. Vill bara vara stilren, inga krussiduller. Funderar på dessa jeans som sitter väldigt snyggt (så länge man inte fokuserar på midjeområdet) och nystruken frackskjorta + svart kavaj. Kilklacksboots på det. Eller! Min höghalsade höstfärgade klänning med svarta strumpbyxor (täckande givetvis) och samma kavaj och boots till det? Åh vilket I-landsproblem. Provar jeans+frackskjorta ikväll och sover på saken. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar