lördag 11 februari 2012

Lista nu igen

Antog utmaningen som jag misstänker inte var en seriös utmaning men bara för att jag älskar sånt här larv! :D The one and only Annie har utmanat ALLA!!

1- Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag var 10, lycklig för att ha fyllt tvåsiffrigt och långt bort från ålderstressen jag har idag (bedrövligt jag vet)

2 - Fem snacks du gillar?
Choklad, lättsaltade chips, Samanthas chocolatchip coockies (dödligt goda)... lösgodis.

3 - Fem sånger du kan hela texten till?
Många, försöker lära mig alla jag hör. Blir irriterade på mig själv om jag inte kan texten på en låt jag kan.

4 - Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär?
RESA, köpa en lägenhet, köpa mina vovvar, köpa mycket till mamma och pappa, skämma bort syster och bror, genomgå hårborttagning med laser (borta för evigt!!) och andra fåfänga behandlingar, shoppa som en vettvilling och göra nånting välgörande för behövande.

4 - Fem dåliga vanor?
Äter alltid, tränar aldrig, vad mer?

5 - Fem saker du gillar att göra?
Sova, shoppa, vara med vänner, gå ut, rida, bli lost i min flummvärld med kolpennan..

6 - Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa?
Är alldeles för öppensinnad vad gäller kläder men skulle aldrig klä mig i något som inte passar min kropp eller personlighet.

7 - Fem favoritleksaker?
mobilen, dator, kamera, penna o papper, min röst (sjunga, förställa rösten, dialekter, fantastiskt kul redskap som är lätt att packa till festen ;)

8 - Tio personer jag vill se göra den här utmaningen?
Säger som Annie, ALLA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar