fredag 17 februari 2012

Lyyyser med frånvaron


Hej igen :)

Ska försöka att dra veckans händelser i så få ord som möjligt:

Jobbade 16-20 på salongen i onsdags, ledig igår då jag åkte och veckohandlade åt mamma och pappa på dagen och åkte på spontanbio med Lovisa på kvällen. Sherlock Holmes, grym! Äger ut det mesta jag sett på bioduken och TV/DVD eller dylikt. Sjukt bra, den hade allt! 5 av 5!

Snyggtjejerna i biosalongen ;)

Idag jobbade jag på förskolan 9-16.30 (ja, det är samma förskola där jag jobbade innan jag åkte till USA, har fått timvikariat där, tack och bock!) och det var mysigt. Det var skönt att komma till en arbetsplats där man kan precis allt, man bara går in och gör. Skönt.

Nu ikväll var jag trött som en gnu så fick bli fredagsmys med mamma och pappa, ska jobba hela dagen på salongen imorn, 11-20. Har dock lust att ta en utgång med stil efter jobbet, men med vem är frågan? Får göra massutskick med intresseanmälan på fb. Det var allt för mig för nu, återkommer väl imorn eller på söndag. Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar