söndag 19 februari 2012

Ack, tröttma

Sitter och försöker plugga produkter. Går bra, men det enda som känns väldigt lockande är sova. Eller i alla fall ligga ner och inte anstränga hjärnan. Hade en trevlig kväll igår även om den startades med ett missöde involverande min iPhone. Inget jag behöver fördjupa mig i men humöret är inte på topp och känner som sagt bara för att inta horisontellt läge nu tills imorn bitti.

Ska tillägga att jag lyckats dra på mig förkylnings symptom (igen!), vänster sida av näsa/svalg är inte på min sida och känner bara nej... jag KAN INTE bli sjuk på riktigt. Jag varken har råd eller ork till det så funderar på en varm dusch, en till kopp honungsvatten och halstabletter i mängder framför en god film som jag sett förut (ut i fall att jag skulle somna).

Får bli allt för mig, jag ska hitta kameran nån stans i klädberget i fåtöljen och bjuda på en bild eller två imorgon. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar