måndag 31 januari 2011

Jordnötssmör, åh älskade jordnötssmör..

Bästa ever. Jordnötssmör på en mjuk macka och så coca cola. Bästa i världen.

Just nu sitter jag och vaktar lilla killen som sover. Idag är han sjuk, så han är hemma från dagis och jag jobbar annorlunda tider än vanligt. Jag har slängt in tvätt i tvättrummet i källaren, jag har gjort svenska pankakor som gick hem hos mina värdföräldrar och sen äntligen gått och fixat det där social security number! Så, nu ska jag väl jobba till ca 5 halv 6 max och sen är resten av kvällen fri. Jag tror jag ska gå en promenad till Giant Eagle och köpa mig ett skrivblock. (Och såklart cola och kakor haha) och sen blir det nog en film innan jag lägger mig. Det låter som en lagom måndagkväll.

Och juste! En lite tråkig nyhet, jag måste boka om min tatuering, eftersom jag kanske måste vara hemma imorn.

Men nu vakna grabben så jag måste sticka. Ciao.

1 kommentar:

  1. Du får sluta skriva om jordnötssmör, blir ju sugen ;P kanske skulle köpa mig en burk, hehe

    SvaraRadera