torsdag 12 maj 2011

Åh fy fan

Jag är död. Som en gråsten.

Okej jag sov snett och inte så bra, gick upp kvart i 7 och börja dagen. När jag kickat ut familjen drog jag igång tvätten och kollade/sov framför Casanova som gick på tv. Gick en promenad till apoteket och lämna in recept på medicin. Tvätten klar och far hem till Michaela på lunch, kommer hem och fixar lite tvätt som jag lämnat, åker och hämtar ut medicin, åker och hämtar kidsen, åker hem och läxor görs, en stund av lugn när alla läser (även jag) i 20 min och sen börjar jag med middagen. Äter middag, städar upp köket och går ut och leker med ungarna. Grannarna kom över också så det var himla livat, det är så jag gillar att ha det, minst 6 kids som ränner och far och underhåller sig själva, mycket bra! Jag kasta frisbee, spela basket och fotboll. När mina värdföräldrar kom hem stack jag in och bytte om och for till gymmet, sprang och svettades som en idiot i 30 min och nu är jag d ö d.

Allt för mig, ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar