onsdag 11 maj 2011

Mina vänner är så roliga!

sarat, när du kommer hem, då ska vi känna oss som normalt folk och det är med basta! - Emma

Det gillar jag! Jag var nästan orolig att saker skulle ha förändrats till när jag kommer hem, som att alla har hunnit bli vuxna och festat färdigt utan mig, ve och fasa! Men nu låter det ju som att det inte kommer vara så så jag kan känna mig lugn igen. Gutt! Annars skulle ju lilla E ganska nyligen ha fyllt 18 (okej hon är typ närmare 19 när jag kommer hem men wtf) och hon är mitt i studenttider, den bästa möjliga tiden för festande. Jävla lyckost, hon anar inte hur kul hon kommer ha det. Jag vill återuppleva det. Anyway.

Min dag idag har sett ut som så att jag gick upp trött som en gnu och gjorde det vanliga åt mina grabbs. Fortsatte med tvätt och bytte lakan i sängarna (denna djävulska uppgift, ååh jag hatar den där förbannade våningssängen!). Men hör och häpna, klockan ca 12.15 var jag färdig med all tvätt, bytta lakan, hängt mina egna kläder i garderoben och var ombytt och klar redo att åka till gymmet. Och jag sprang som en gris som springer från slaktaren, fy FAN vad jag sprang! Och nu säger mina stackars benhinnor ifrån i varje steg jag tar, det är grejt det. Men visst fan ska jag till gymmet imorn också, måste fixa till figuren till beach 2011, känns redan som att jag blivit lite slimmare. Jag menar jag har gymmat 3-4 gånger mitt i veckan och haft rubbade matvanor (dvs typ ingen mat?? inte likt mig) på helgerna. Men det är säkert bara inbillning. Oh well, åter på det jävla löpbandet imorn!

Pallar inte mer, allt för mig, ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar