måndag 16 maj 2011

Hey ho, hey ho.


Jag är åter efter en rolig helg!

Så, var ska jag börja? Mitt värdbarn Max hade sin first Holy Communion i lördags, (alltså nattvarden) och det var trevligt, han va så stilig med sin kostym. Om jag fick bestämma skulle mina kids alltid vara uppklädda på det viset ^^. Efter alla festligheter åkte jag hem till Michaela där det bjöds på Smirnoff och snacks, muy mysigt! Efter x antal förbrukade flaskor, mongobilder och tre filmer (varar ingen vi såg slutet på) slocknade vi och gick upp tio idag. Jenny ringde mig med det lockande erbjudandet om att åka in till NY och kolla på VM-finalen i hockey, Sverige-Finland. Aldrig att jag missar när mina lands-grabbar tagit sig till final. Så sagt och gjort, jag sminka mig på tåget, åt frulle på Starbucks och sedan vidare till baren där dom visade matchen. Åh herre min jävla gud vad med svenskar jag såg och hörde, det var fan underbart! Det kändes nästan som att vara hemma, bortsett från personalen som både pratade engelska och var helt ointresserade av matchen. Tyvärr gick inte matchen som jag önskat. Nånstans efter att finnarna gjort 4-1 tror jag att vi tappa suget och det slutade 6-1. 6-1!!! Det är fan skam. SKAM! Men vi får komma igen nästa VM. Lova mig det Tre Kronor! Har shoppat lite också, så jag slänger in en bild-explosion, enjoy!

Mina tre killar, så fina! :)

Jag och Max :)

The mongo-era has begun x)

Retarded hamsters, at least one of us...


Haha! tjena dubbelhakan!

Lite Ace Ventura, hah ;)

Sharing :)

Lilla jag i New York. Kan ni tänka er att New York har aldrig känts farligt, men jag behövde mer än ett år innan jag kände mig trygg i Sthlm...

Jenny på Starbucks

Matchen! Och ett fantastiskt antal svenskar, så glad jag blev! Samtidigt kändes det skumt, jag undrar hur det kommer att kännas den dagen man kommer hem...


Shoppat! T-shirt med tryck, Sears

Gult baslinne, Sears

Kavaj, H&M

Herrskjorta, Forever 21

Det får vara allt för mig för nu, klockan är tio och jag mååste verkligen duscha och gå och lägga mig, fy för måndagar >.< ! Ciaoo

1 kommentar: