tisdag 24 maj 2011

Tro mig

När familjen kommer tar jag semester från gymmet!

Hej igen, jag har lyst med min frånvaro nu igen. Men det blir så på helgerna, jag sover eller är ute och ränner och det blir det inte mycket till blogg. Eller så börjar jag växa ifrån den eller nåt sånt trams. Undrar hur det blir när man kommer hem? Minst ett år till av onödigt dokumenterande lär det bli i alla fall. Såhär var helgen:

Fredag: Åkte med Michaela och Jenny och såg en liten lokal musikal. Mycket bra sångare och sångerskor men bra texter och budskap, doch vedervärdiga kläder, jag ville nästan blunda. Men mysigt var det.
Lördag: Åkte med Michaela och vandra runt i ett mall, hängde med Jenny och Linda (au pair från Tyskland) på kvällen.
Söndag: Gick upp och stack hem till Jenny, smoothie på starbucks, Sunes Sommar och en vända på Target.

Och så måndag.. Jag ville DÖ när jag skulle gå upp eftersom min kropp/huvud/"vad fan det nu är som bestämmer att man ska sova" VÄGRADE att låta mig infinna mig i sömn. Förbannad blev jag när klockan visade 06.45 och det var dags att rulla ur sängen för att sparka upp kidsen. Inte tog jag nån nap heller, jag halvsov till CSI NY när tvätten rulla runt. Fast mina pojkar var fina idag, känner att jag riktigt tycker om dom småttisarna ^^ Gymma på kvällen, 45 min på löpbandet och 30 min i gymmet, nu känner jag att jag behöver inta horisontellt läge och bah sova. Bah sova. Japp, så får det bli.

Imorn ska jag till skolan och prata med spanska kursläraren och sen måste jag till gymmet och skälla på dom, dom har tagit för mycket pengar av mig! Jävla ägg... -.-

Godnatt! Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar