tisdag 10 maj 2011

Tjänare tjänare

Här sitter jag med klet i fejset.

Jag jag ordnade med lite spa såhär på kvällskvisten en måndag, det blev ansiktsmask gjord på havregryn olivolja och citronsaft, och sen ska benen vaxas. Jo men visst förstår ni, jag börjar smått se ut som en grottmänniska och ska man våga visa sig på gymmet i shorts är det bäst att göra sig kvitt de små stråna.

Men annars så har jag jobbat och slitit.. ah nästan hela dagen. Jag har tvättat och lämnat kemtvätt och hämtat hälsopapper och massor av sånt. Hade Michaela på besök en snabbis mitt på dagen, mycket trevligt!

Just nu känner jag att jag mår bra här, faktiskt riktigt bra. Skypade med Syrsan idag också, vi kom väl överens om att meditation skulle kunna passa mig eftersom att allt som inte vanligt folk gör eller allt som är lite flummigt är saker som skulle kunna passa mig. För jag är ju lite flummig. Men jag tror det kanske kunde vara nåt att ägna sig åt när man känner att man är på väg ner i nåt svart hål. Ska googla meditation. Och så ska jag försöka komma ut och teckna lite, damma av min konstnärliga ådra en smula. Jag tror det kan va nyttigt.

Nej nu ni, nu ska det vaxas, aoch! Ciao.

1 kommentar:

  1. Tror på det där med meditation. Inte bara för att det och du är flummigt/flummig. Skulle nog kunna passa mig också...eller...jo lite :)
    <3<3<3

    SvaraRadera