lördag 7 maj 2011

Uti skogen finns det rådjur

Och även i våran trädgård ^^

Bambi är gigantiskt mycket större i USA än i Sverige.


Idag gjorde jag det vanliga, väcka och se till att Knatte, Fnatte och Tjatte kommer till skolan, fixa till tvätten. Åkte med Michaela på en shoppingtur och tog med mig henne när jag köpte sportkläder och ett efterlängtat läppsyl (lipsyl, lypsyl vad heter det??). Jag är nu hel igen.

På kvällen kom Taz och hämta upp mig och vi åkte och såg en film på biografen. Jag gillar det ordet, biografen. Prova säga det högt: biografen. Det klingar fint, lite svartvitt från 40-talet, jag gillart. Anyway, vi såg filmen "Something Borrowed". Asbra, skratta högt flera gånger och fick ett sånt därt hopp om kärlek som aldrig tar sig längre från bioduken och in i mitt huvud och sen stannar det där eller ramlar möjligtvis ner i biostolen. Hmm, lagom flummigt men det låter vettigt om man inte tänker på det. Okej nog med flummigheter, filmen var bra och nu ska jag skölja bort sminket och somna framför tv:n. Imorn är det USHER (!!!!!!) konsert med gästartist AKON (!!!!!!!) i Newark and I am going! :D:D:D:D That's awesimmó! (Italienska för awesome. Fantastiskt/Underbart/liknande på svenska. Det är bra helt enkelt :D)

Nej, smink bort nu, ciaoo.

1 kommentar: