söndag 29 maj 2011

Har ni fest eller?

Igår vare livat!

Det var en nykter kväll på en ny club vi inte vart på i NYC igår, Pacha som jag skrev tidigare. Jävligt nice ställe, ska dit igen nån gång. Betydligt bättre än Webster Hall! Återigen inget smartskaft i vaktkollen för jag fick 21års bandet igen. Mitt svenskakörkort rocks! Fast jag körde ju så blev nyktert i alla fall men till nästa gång kanske man kan få ta sig en jävel ;) Dansa så jag trodde jag skulle svimma ett tag men härligt va det minsann! Många roliga knäppgökar ute, en härlig kväll, jag langar bilder! Enjoy!

Tre tjejer redo!

På klubben!


Ohoh, Jenny med en sjöman ;)

Laura och jag :)

Michaela och jag :)

Hehe :P

For me to know and the rest of you to wonder about ;)

Nu fan ska jag sova ikapp! Guunatt! Ciao.

1 kommentar:

  1. Gu va fin klänning :) men du... är det dåligt betyg att killen ser bra ut bakifrån och inte från sidan.? ;p

    SvaraRadera