fredag 27 maj 2011

Torsdag


"Looking at cleavage is like looking at the sun, you don't stare at it - It's too risky! You get a sense of it and then you look away!"

- Seinfeld

Hahaha jag älskar svaret han får på det: "I wasn't staring, I just wasn't blinking" xD klockrent, älska Seinfeld.

När jag ändå är i citat-tagen så ska jag passa på att citera ett av mina värdbarn Alex. Grabben sa nåt mkt komiskt idag när vi spela basket:

Alex: "Is bugs attracted to you?"
Friend: "Yes.."
Alex: "Me too! Girls are not attracted to me but bugs are..."

Hahahahaha! Jag vet att jag inte ska skratta men det lät så kul. Alex är en riktigt rolig kille emellanåt. Bara man lär känna honom och bara han blir bekväm nog med en så släpper han loss lite och blir en skön prick. Idag har jag som vanligt tvättat och kollat på CSI, fy fan vad det är bra, jag blir som hypnotiserad! Kan inte slita blicken. Men när jag hämta kidsen tog dom med sig två kompisar hem och det var livat, basket och dodgeball, skoj skoj. Jag gillar när det är många barn :) Efter middagen gick jag och mötte Jenny för en kvällspromenad. Det är typ 30 grader på dagarna och fortfarande jättevarmt på kvällarna så jag va ute i linne och svettades ihjäl. Men skönt var det i alla fall. Nej, nu är klockson 11 så jag ska slagga. Försöka sova bort huvudvärken. Imorn är det freeedag och på lördag är det utgång för Michaela som fyllde 21 år idag! :D Grattis, Alles Gute, Happy Birthday! Så nu kan ingen missa min födelsedagshälsning ^^

:D Ciao :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar