tisdag 17 maj 2011

Känner för att vara en latmask..

Uh, ja, idag är en sån dag då jag bara vill ligga i min säng och mysa med filmer och helst inte göra nånting alls. Det regnar, verkligen heller ner och jag skojar inte, ösregnar om vartannat men det ligger ett konstant dugg i luften. Inte är det speciellt varmt heller, omkring 16 grader. Tvätten är klar, jag har snoozat en stund på morgonen och ny sitter jag och stoppar i mig mängder med frukt. Jag måste verkligen försöka bli lite nyttigare på vardagarna så man kan lära sig att unna på helgerna. Och så måste jag verkligen pallra mig till gymmet idag, hänga på löpbandet i minst 45 minuter fan.. måste jobba hårthårt.

Usch! Magen ba skriker!? Jag är inte så hungrig och jag har inte ont men magen riktigt gnydde. Huva.. nej undrar om man ska titta på en film, och sen bara ta en dusch innan det är dags att jobba igen. Man kan väl unna sig en dag då man inte gör nånting, eller?

Hmm, får man vara lite lat idag??

1 kommentar:

  1. Man får vara lite lat. Det kallas att samla kraft :)
    / mami

    SvaraRadera