fredag 20 maj 2011

Citat dags!

Me: Nicky, what are you playing?
Nicky: I don't know, I just know that I'm winning!

Hahah, gulliga unge!
Så denna dag är i princip över, jag sitter och väntar på att Samantha ska komma hem så jag kan sticka till starbucks och träffa Jenny för lite snicksnack och skitprat. Åkte till UCC (college) idag och kommer förmodligen skrivas in på en spanskakurs i nästa vecka, så jag läser spanska 3 gånger i veckan september till december, jag kommer va g r y m ! Om jag pallar skriver jag upp mig på teckning också, 2 gånger i veckan. Hösten kommer bli jävligt hektisk. Förmodligen kommer varje dag måndag till fredag se ut såhär:

Jobba
Skola
Jobba
Gym
Sova

Och sen börjar det om, lite smoothies på starbucks och luncher hos Michaela trycks in där det får plats. Great, hösten kommer gå som ett sus och sen får jag träffa alla hemma i Svedala i februari!! Underbart!

Nu ska jag ner och glo tv med grabbsen. Adjö!

1 kommentar:

  1. Bra att d blev spanska, då får du lära smilow :) Ha inte för mycket när vi kommer bara, vill ju hinna ses :)

    SvaraRadera