torsdag 19 maj 2011

Jag måste komma ihåg det

Det jag ska ha som kloka ord till bloggens header när jag kommer hem:

".....

hmm, vänta nu, det kan jag ju inte skriva ut för allmänheten, då kan ju nån sno min idé! Ni får helt enkelt vänta och se, jag skriver det i anteckningar istället ^^

Kom hem från Jenny för ca en halvtimme sen. Jag tog bilen dit för att ta en promenad och självklart började det regna. Och Jenny är en sån där perfekt promenadperson så en lång promenad blev det och givetvis hade jag mina converse (jag har ju växt fast i dom), så nu är det lite ömt i benen, men jag tackar för den något fuktiga (genomblöta, för att vara ärlig), promenaden ^^

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig nu, jag bloggar som om jag inte hade ett annat liv, men det gillar väl ni bara vad jag har förstått så, I'll try to keep it up ;) Ska slagga, hörs imorn godingar, ciaoo.

1 kommentar:

  1. Morgonkaffe och läsa din blogg gör min dag :) Kram<3333/mami

    SvaraRadera