fredag 13 maj 2011

Blogger banga

Jupp, kunde inte ha tillgång till den igår...

Oh well! Inte mycket händer, jag gymmar och springer som en gris, passar barnen och hänger med Michaela en hel del. Hon kommer nog förbi snart för hon vill ha med mig på lite shopping. Jag däremot får bara titta på alla kläder för jag är som en kyrkråtta för tillfället: fattig. Nåväl, det är löning idag om jag inte misstar mig så det blir lite på sparet, lite i kassan och så en summa till en konsertbiljett. Jojjomen, ikväll bokar jag och Jenny biljetter till U2 i Juli!! Awesome!!

Synes gott folk! Ciao.

p.s. Min kamrat Simon och Jerry Seinfeld som ung är slående lika ur vissa vinklar med vissa ansiktsuttryck, mest specifikt deras leenden, insåg det igår. Fan lite ballt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar