onsdag 18 maj 2011

Shit pommes

Nu så, nu har jag en liten stund över.

Jag gick upp som vanligt, gjorde det som skulle göras, tvätta, sov, kolla på House och åkte jag en vända till gymmet, men denna gång vågade jag mig i bikinin och tog några vändor i poolen. Det var helt okej, jag ska försöka simma en gång i veckan för att bygga upp armar, axlar och rygg lite extra, så får löpandet göra sitt på övriga ställen. Har nog blivit lite beroende av att gå till gymmet, känner liksom skuld om jag inte går dit dom dagar jag tänkt. Men jag gick igår och idag så jag behöver bara gå dit två gånger till denna vecka.

Håller på med maten lite smått, vi hade ingen folieform eller djup plåt till at grilla kycklingen i så jag tänkte vara smart som fan och göra en egen djup plåt, typ... av aluminium folie, men den droppar olja så det är lite smokey här i köket nu, och mina ögon rinner och svider konstant! Great, måste fixa det där och så får vi hoppas att det blir en god kyckling nachos till middag.

Lekte nån mysko lek med grabbarna nyss också, vi kastade typ gosedjur på varann och sa konstiga saker i varje kast, så som Jack Sparrow, plasticplate och carpet.. Fråga inte, haha det var kul i alla fall, jag skratta mycket, Alex kan vara fan hysteriskt rolig ibland, han borde bli skådis!


Nej, nu ska jag kirra middag, adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar