tisdag 24 maj 2011

Varmt!

Det är 32 förbaskade grader! Jag DÖR vad varmt det är!

Självklart har jag bara jeans också, jag behöver tvätta och vaxa benen. Kollar CSI, nice som vanligt. Det är en sån där tisdag då min värdpappa jobbar hemma så jag vet inte hur kvällen blir. Ska försöka kräla mig iväg till gymmet i alla fall, måste orka med det, jag måste! Eller så kanske jag bara kan gå på treadmillen i källaren..?? hmm..

Annars då, jag åkte till skolan, leta upp kontoret där min lärare ska sitta men satt hon där? Icke. Så skäggfarbrorn som satt och muttra sa att hon kanske skulle va tillbaka vid tolv. Nice, mycket bra liksom, jag har verkligen tid att sitta och vänta i 1 timme. Skulle inte tro det nej. Jag har mejlat henne nu i alla fall så hoppas hon kan tala om för mig när hon tänker infinna sig i sitt kontor.

Nåt mer på hjärtat idag? Njjeee inte det. Jag ska byta de förbaskade lakanen. Men det gör jag efter CSI NY ^^

Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar