lördag 28 maj 2011

Stek

Åhå!

Nu på kvällen gick jag med Jenny och käkade grillat på en restaurang i Westfield. Sviiinagott med äkta stek! Dit går vi oftare!



Annars då, jag gjorde det vanlig på morgonen, tvätta, kolla på Easy A och skypade med Lilla E. Min värdmamma kom hem redan klockan två idag eftersom det är MemorialDayWeekend, så jag fick skuta redan då! Helnice! Stack till gymmet och höll på, 45 min på bandet.. Och sen gjorde jag mig iordning för steken. Så jävla gott. Och med detta klimat som råder känns det som medelhavssemester när man unnar sig en middag på restaurang sådär ;)

Nu ska jag sova, stor dag imorn. Vi ska ut och röja New York när vi firar Michaela 21 år, Pacha heter klubben och vi kommer äga den ;) Dags att slockna, ciaoo.

1 kommentar:

  1. Fan va nice det ser ut. Fick faktiskt lite medelhavskänsla när jag såg bilderna på er på uteserveringen :)

    SvaraRadera