torsdag 22 september 2011

Det är grymt

Hitta en rocky tidning som jag tatt med från Svedala. Fett underhållande läsning, massor av sanningar. (Vet inte hur bra det är att han är kille men att det fortfarande är sanningar för mig som är tjej.. men samtidigt är han ju hund och jag människa så kanske inte ska fundera mer på det.) tänkte därför bjuda på det i dagens inlägg eftersom min dag har varit precis som alla andra arbetsdagar, not så jävla awesome. Enjoy!

"- Har du provat våra alkoholfria viner?
- Vad är meningen med det? Man kan inte dränka sina sorger i saft heller?"

"Ja men det var länge sen! Efter det gick jag in i bubblan, och sen blev jag nyfiken igen! Och nu är man ju bra sugen att krypa in i bubblan igen för det är förjävligt här ute men jag har gett mig fan på det! Jag SKA ha lite kärlek om det så kostar mig livet!"

"Att tvingas bli nykterist och aldrig kunna dricka igen vore en större tragedi än vad jag skulle kunna ställa till med på fyllan"

"Det är väl som Jimmy alltid brukade säga, det är ingen skillnad på sinnessjukdom och kärlek! Och jag är uppenbart djupt störd så alltså måste vi vara väldigt kära i varandra..."

"Även om jag hade varit aprak och obekymrad singel hade den här tillställningen varit en febermardröm, men när man är olyckligt kär och svårt abstinent måste det vara direkt psykosutlösande!"

"Är DU nervös?! Jag är nykter. Du är nervös på det sätt man är när man ska krossa en insekt och bävar för gegget, jag är insekten!"


Hahaha jag dör, så jävla bra! Men nej, åter till verkligheten. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar