onsdag 14 september 2011

Monster i garderoben.. eller..?

Nej, inte monster, men Max. Mitt yngsta värdbarn bestämde sig för att han skulle sitta och läsa i min garderob. Ja, jag sitter ju självklart här och har koll på allt men nog sitter han i garderoben alltid. Och mig gör det inget nämnvärt, det är ju trots allt lite läskigt att vara ensam när man är 20 eller jag menar 8 år gammal bara... ;P

Idag hade jag min andra spanskalektion, gick bra. Bad direkt om lite feedback på hur jag hade jobbat och hur min lilla berättelse lät och tydligen var allt mycket bra, inget att klaga på. Se, student takterna sitter i. Pluggmässigt då, inte festarmässigt....

Lagade kycklinglasagne till middag, blev gott och kan nog göras om. Vad mer... tvättat som vanligt, vart ute med kidsen och grannkidsen. De är tre tjejer det tycker jag om. Blir så grabbigt annars. Ska bara vänta på att Max läst färdigt så borde Peter komma hem vilken sekund som helst, då bär det av till Jenny för en promenad. Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar