tisdag 6 september 2011

Spanska, nu är jag redo

Har precis fixat textboken jag behöver till min spanska kurs, det blev inte hutlöst så jag behöver inte slita mitt hår. Skönt. Jag löser det där med övningsbok senare, får väl snylta på någons internetkod eller hacka nån. Det ordnar sig! På torsdag börjar jag, ja jävlar. Lite läskigt fan.

Idag är det grabbarnas första dag i skolan för hösten. Så sjukt skönt att få lite lugn och ro mitt på dagen. Det enda jag inte kan uppskatta med att skolan börjat är att det blir till att gå upp 06.30 varje dag... rena självmordet för en nattuggla som mig. Spelar ingen roll att jag vart uppe hela dagen, det garanterar inte att jag somnar rimlig tid. Helt messed up. Men, men, gick ju upp ungefär den tiden hela livet när jag själv gick i skolan och kommer väl gå upp den tiden resten av livet jag jobbar så är väl dags att knipa käft och vänja sig kanske. Får se.

Jaha, vad mer kan jag berätta, Boston var jättefint, och jag hade en jättetrevlig weekend med Jenny, var bara för lat för att berätta allting men bilderna duger väl bra va? Jaa, precis. Idag regnar det, jag har 5 maskiner tvätt ungefär och måste väl kriga med 5 feta sovsäckar som ska rullas ihop senare idag. Tänkte göra kyckling till middag. Inget mer på tapeten direkt. Stefan kommer hit om 27 dagar, awesome. Hörs då people, ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar