onsdag 7 september 2011

Men balle då

Inte ett ljud, inte så mycket som en viskning, inte en stavelse! Ja ni vet precis vad jag talar om, det ekar i min kommentar-inkorg.... Men då är jag väl övertydlig då.

Vad tycker ni om Boston?
Tycker ni Harvard Univeristy är en fin skola?
Min nya frisyr? Är jag snygg eller?
Hur cool är inte jag som börjar på college imorn?

Förväntar mig att kommentar-inboxen ska vara på gränsen till att sprängas av överbelastning imorn när jag loggar in. Så, nu har ni å göra.


Annars är jag skittrött, skolan har kickat igång och livet.. ja det rullar på som vanligt. Har insett att jag var MYCKET roligare på att både blogga och uppdatera facebook förr, jävligt deprimerande tanke att jag skulle börja tappa stinget. Skyller det på USA, måste vara det här landet som gört. Är man inte känd eller en av det coola kidsen i highschool eller bäst på allt så är man ingen, man är en av alla andra i gråskalan, skuggan av Amerikanska fanan. Tänk på det när ni gnäller på Sverige.

4 kommentarer:

  1. hahah jag måste erkänna att jag är en hemskt dålig kommenterare. Förlåt för detta!

    Men ja Harvard var en väldigt fin skola och din frisyr var skitSNYGG ;)

    SvaraRadera
  2. Ja här läggar man ut sig liv för att folk ska få läsa och veta hur man har det på andra sidan atlanten de ber om att man ska skriva men själva kan de inte ens skriva en ynka kommentar, det är fan skandal!!! Mer kommentarer åt folket<3 TACK!

    SvaraRadera
  3. Har inte varit på topp som du kanske sett på bloggen. Så har inte läst bloggar så noga på ett tag. Annars hade jag kommenterat direkt gumman.

    SvaraRadera
  4. Boston ser jättefint ut. Dit kan jag tänka mig att åka nästa gång jag kommer till USA. Universitetet lika så. Din frisyr, JÄTTEFIN :) Du är hur cool som helst, college girl ;) Puss/mami

    SvaraRadera