torsdag 15 september 2011

Minns ni den dagen

Den dagen för typ tre veckor sen då jag sa att jag hade köpt en knallgul ögonskugga? Hur som helst gjorde jag det för ett tag sen och idag testade jag den, skitnajs! Blev lite tropicalt tema med gult, rött och turkost, svart inramning. Tycker det blev riktigt snyggt, passar utmärkt till en karneval eller en vanlig utekväll, beroende på outfiten såklart :) Bilder bums, enjoy!

Har ju för övrigt lamaste ögonfärgen i detta ljus, kul det!

Mm, tänker på en isglass nästan, typ tuttifrutti! Yum!


Annars har jag jobbat som vanligt, bytte lakan i sängarna som alltid är lika jävligt. Skypade med mamma, sov, började kolla på Kate&Leopold men fastnade i en konversation med Peter i typ 40 min så blev till att skita i filmen och hämta kidsen. Var ute lite med Max, vi tävla: han på motordriven "sparkcykel" (eller vad fan det heter på svenska) och jag på vanlig cykel. Tycker jag va lite grym som vann i uppförsbacke, hah! Laga middag, åt, städa köket och så testa jag sminkningen. Väntar på ett sms från Jenny men jag får känslan av att det börjar bli lite sent för en promenad :( Skulle behöva komma i säng tidigt, ska ju ha lektion imorn, blööh, palla. Haha, gnäller redan, allt är som det ska med andra ord. Nej, nu ska jag... ja vad ska jag göra? Det återstår att se. Ciaoooo!

2 kommentarer: