fredag 30 september 2011

Tjabba i stugorna

Idag har det vart lugna bönor här hemma. Båda mina värdföräldrar var hemma så jag har mest chillat och väntat på att sluta haha :P Känns inte hundra procent som att man jobbar när man inte gör nåt. Får lite panik för jag vill vara sysselsatt när jag arbetar, annars kan jag lika bra vara ledig. Mellanting går inte hem helt enkelt.

Gjorde pita pizza till middag och kasta om receptet lite vilket blev succé! Herre, vilket genombrott! Det enda jag gjorde var att inte använda någon tomatsås denna gång för det blir så himla geggit efter ett tag så nu blev dom ljusa och krispiga, mycket omtyckt! Fint det!

Ska strax dra på mig nåt mer plagg och fixa till ögonbrynen innan jag åker till starbucks och träffar en av de nyare au pairerna, Eileen från syd korea, asballt! Michaela kommer förbi en sväng också, pörf! Nu ni små kottar där ute, nu blir det avrundning. Hej me se!

Snor gammal bild! Bara för att jag tycker att jag va lite ball i röd skinnjacka från 80-talet och brorsans cowboy hatt + pilotbrillor. Helt oslagbar kombo, speciellt med det korallrosa linnet under, japp ;)

2 kommentarer:

  1. Håller med, är man på jobbet ska man ha ngt att göra. Det är as drygt när eftermiddagarna på Ramund är slappa.

    SvaraRadera
  2. hehe du är stencool ju ;D

    SvaraRadera