onsdag 21 september 2011

Ugglar lite

Tjo folket. Selin, på tal om final destination och sådär, var en berg och dalbana som lagga precis innan vi skulle åka den, men det var inget allvarligt så vi bah "äh men skit samma, vi åker ändå". Tror du inte det va äckligaste turen nånsin eller? FY FAN! Gammal, skruttig, gnällig och i TRÄ! Då trodde jag att det var min final destination måste jag säga, haha :P

Annars sitter jag och tråkar sönder i väntan på att Eylen ska hämta upp mig och vi ska åka på ett cluster meeting. Om det inte vore för att jag behöver snacka med min counselor skulle jag nog ha hoppat det idag, är bara cp trött men det är bara att stupa i säng när man kommer hem då. På tal om nåt helt annat, min spanska lektion gick bra idag, återigen impa jag på min lärare med min komposition ^^ Jag är föör grym. Hörs imorn alla barn, ciaoo.

1 kommentar:

  1. asså jag skulle aldrig kliva på! haha du kommer väl ihåg hur mes jag var när vi åkte utanför framfickan förut? xD

    SvaraRadera