söndag 25 september 2011

Senaste nytt

Mjiaow mjiaow.

Har börjat med scrapbooken, ÄNTLIGEN!! Blir sjukligt fint också, är så stolt över mig själv! Nu har jag gjort så mycket jag kan, men måste köpa mer stuff. Förjävligt dyr hobby detta. Tänkte visa min lilla workshop (sängen) men sidorna i booken får ni se när jag kommer heeem ;)

Min workshop ^^

Hade en heldag med min finaste Jenny idag, mycket trevlans. Jag följde henne till ShortHills Mall.. Herre min jävla gud, alla världens dyraste märkesbutiker samlade i en Mall. Skämdes när jag gick in på DolceGabbana och Dior. Nej, H&M får det bli, för hela slanten! Men fint som snus var det i alla fall, Jenny hade en tid på Apple för att hennes laddare till datorn inte sammarbetade, så hej då med den och hej på dig med en ny som den mycket snälle Apple snubben kirra åt henne. Vi tackar och bockar.

Var inne på Pottery Barn också... herre vad jag vill ha en egen lägenhet NUU! Inreda ååh, vill, vill!! Nej, nog med trams, ska sleepa så ciaooo godnatt.

1 kommentar: