måndag 19 september 2011

SixFlags!!

Fan vilken awesome nöjespark! Sjukt många olika berg-och-dal-banor, vilda som fan allihopa! Precis min smak, jag som är galen och åker allt i alla riktningar, lutningar och hastigheter. Bilder!





GRYM!!!

Ser ni den där gröna, höga saken i bakgrunden eller? Kingda Ka, rakt upp, rakt ner. Svinhög och 200km/h eller nåt sånt. Kan ni fatta att karusell-fanatiker som jag är att jag blev grovt besviken när den va stängd eller? Sjukt vad jag ville åka den!

El Toro's första backe ner, fan rakt ner den med, trodde livet var slut där ett ögonblick


Softa hattar ^^

Looney Toons! :D

4 kommentarer:

  1. Fattar inte att du vågar åka den där berg och dal banan. Att du hade lite ångest där ett tag kan jag förstå. Ser i allafall skoj ut om man är en våghals:)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha skulle fan aldrig våga åka ngn av de där bergodalbanorna. Självmord typ ju! :P

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅÅÅåååå tweety :)
    Fan va stort allt är där borta.

    SvaraRadera
  4. fattar inte att du litar på tekniken.. se final destination och du vill inte åka.. haha, nej men älskar att du vågar allt!

    SvaraRadera