torsdag 29 september 2011

Har tid

Kom hem efter en långpromenad med Jenny, duscha och satte mig framför datorn och klockan är fem i tio. Jag trodde jag såg fel men inte då, jag är ute i god tid för en gångs skull!

Eftersom jag har lite tid då tänkte jag berätta om dagen som inte varit speciellt händelserik men nåväl. Jag gick upp med tröttma i bröstet och det resulterade i att jag gick och la mig igen när jag kom hem efter att ha lämnat Max. Så jag sov mellan tvättarna fram till 12, då käka jag frukost/lunch och sen bädda jag sängar, vek resten av tvätten och la undan. Min snälla värdpappa hämtade alla kidsen och ja, när han bara kom hem med två varav bara en tillhör oss blev jag fundersam men det var playdates som gällde idag igen. Jag klaga inte för jag fick sitta och titta på när dom spela super mario tvspel i typ 2 timmar innan jag skulle börja med middagen så det var soft ^^

Efter middagen gick jag ut på promenix med Jenny som sagt, välbehövligt i dessa tider när man känner sig som en överviktig val mer ofta än sällan... Muy mys var det! Nu blir det film eller Vänner-avsnitt innan jag slaggar. Imorn är boysen hemma från skolan och det blir playdates (igen!) men bästa är: sovmorgon!! WOHOO! Hörs imorn godingar!

1 kommentar: