måndag 26 september 2011

Jag vet

FETT DÅLIGT MED UPPDATERING!!

Lovar att ni allihopa fått en smärre panik ;) .... Anyway! Nu är jag tillbaka med nya krafter eller nåt sånt där man säger när man är taggad. Igår var jag in till lilla lilla plutte Westfield och tittade på höst festivalen med motstånd. Jag var allt annat än taggad och jag slutade helt enkelt med en glass inomhus för att komma bort från skrikande barn, efterblivna vuxna och fuktigheten. Åååäähh, fuktigheten har slagit till igen och jag vill bara lägga mig och döö när jag kliver utanför dörrn! Vidrigt!



Denna morgon har varit lång då min minsta kille fick sovmorgon, mer än vad jag nånsin får men varför vara bitter, det har ju aldrig hjälpt mig förut. Började med tvätten, plocka undan och städa upp i vardagsrum och lekrum av ren uttråkning! Om man städar när man har tråkigt, ja då har man fan jäävligt tråkigt. Nu ska jag snart slänga in en ny tredje maskin tvätt, slumra till en stund och sen får vi helt enkelt se vad som sker.

Dagens positiva tankar (ska försöka komma på några sådana varje dag framöver så man inte framstår som en fullkomligt tvärdeprimerande typ): Stefan kommer hit om en vecka!! :D YAY! Jag jobbar bara till lunch på fredag = lite halvt långhelg :) woho!

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar