lördag 10 september 2011

Happy Birthday!

Happy Birthday Samantha! Wish you a wonderful day ! :D


Ja, om det kändes oklart så fyller alltså min värdmamma år idag, dagen efter tvillingarna, lite sött tycker jag även om det bara var en total slump att det blev så. Hon fick en jättefin present av mig och hon blev jätteglad för den, jag = sjukt nöjd!

Annars är jag bara seg idag och varför vet jag inte. Är på samma humör som igår: inte sur eller nåt men bara allmänt, allmänt. Typ trött, saknar Sverige, less. Och inte heller så att jag grinar ögonen ur mig för det men gaah, påfrestande som f a n att ha varit hemifrån i 8 månader. Exakt idag har jag varit här i 8 månader, grattis till mig, ska äta en glass för att fira hade jag tänkt. Kanske ska passa på att gå en promenad nu när jag har all tid i världen eftersom min lilla Jenny jobbar till eftermiddagen och Michaela är i NYC. Fan, älskar egentid när jag tänker på det. Nej, ska hoppa i shortsen och träningskorna och så blir det en promenad för att rensa hjärnan, kan behövas. Adjö!

2 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till Samantha! Snart kommer brorsan och piggar upp dig. Puss!/mami

    SvaraRadera