söndag 13 mars 2011

Att inte förmå sig något

Jag lyckades festa till det lite med Mika igår på min 20årsdag. Japp japp, jag fyllde 20 och det känns inte märkvärdigt. Eftersom det inte kommer en enda fördel med att fylla 20 i det här landet, men festa till det gjorde vi i alla fall, jag spela biljard, dansa och hade skoj så jag är nöjd. Just nu förmår jag inte röra mig bort och hämta kameran och ladda in bilderna men dom kommer väl nån gång, nån gång när jag sovit ikapp. För tillfället säger jag tack för alla gratulationer på facebook och i verkliga livet, och super mycket tack till min värdfamilj som gav mig en sån där liten mini Ipod sak!! Jesus i havet i love it! :D In english: Thank you so much for my birthday present, you guys are the best! :D

Nu ska jag nog däcka tror jag, eller nåt i den stilen. Ciaoo.

1 kommentar: