fredag 25 mars 2011

Jag lever!!

Hehe, ja jag vet att jag inte uppdaterat och det beror på att jag glömt. Helt ärligt så är det.

Men vad har hänt då, inte så mycket. Min kropp/hjärna har fått för sig att nätterna inte är till för att sova på så jag har det bra kämpigt på morgonen och lägger mig och sover typ 2-3 timmar när alla har åkt. Helt sjuuukt och jag måste ändra på det på nåt vis.

Att träna och vara nyttig går sådär. Jag håller mig till mina nyttiga lunc
her och frukostar meeeen det slinker gärna ner nåt gott och jaaa jag har väl inte tränat så hysteriskt som jag trodde att jag skulle, men jag har vart ute och joggat och promenerat och tränat lite styrka. Kanske bara jag som inbillar mig att jag har fått lite fräschare armar efter mina armhävningar och tricepsövningar men OKEJ! Jag måste vända rätt på dygnet och ha lite bra väder för att få motivation, jag har ALDRIG i hela mitt 20åriga liv utfört regelbunden motion på eget initiativ. Fan ett under att jag inte rullar fram vid det här laget... :O

Övrigt... hmmmm.... Jag har börjat plugga på lite trafikkunskap så jag kan kirra det amerikanska körkortet. Och jag ska träffa en annan au pair kompis i helgen så se där, jag gör annat än att sova! Skulle ta lite fina promenadbilder igår men jaa, solen gick i moln när jag gick ut så det blev bara lite vanliga bilder höhö, enjoy!

Och jävlar om man kör för fort

Övergångsställe

Skulle inte vilja hitta den änden :S ;)

Det närmaste som man kan kalla skog

Me beloved Converse!
Ska beställa hem de röda och t-shirten idag, och en till sak ;)
Men det blir en överaskning!

Om ni ursäktar, nu ska jag uträtta ärenden.
Ciaoo.

1 kommentar: