onsdag 2 mars 2011

Okeeeeeej...

Killen har inte alla hästar hemma. Ehm, någon som sett intervjun med Charlie Sheen? Den när han snackar om sig själv som en drog som skulle ta död på folk som använde den och att han har ledsnat på all kritik så han tänker nu leva ut sitt "rätta jag" till fullo och skita i vad media och folk tycker eftersom han själv vet att han överlever överdosmängder av knark. Och så vill han stämma producenterna till 2½ men. Suck.. jag undrar helt seriöst vart världen är påväg.

Men nog om det. Jag har bestämt mig för att jag ska gå en promenad idag, det är fint väder och så snart jag slängt in den sista tvätten i torktumlaren gå jag ut och rör på fettcellerna för omväxlings skull. Japp, så gör vi.

Ciaoo.

1 kommentar:

  1. Den snubben är slut nu. Inte första gången han gör bort sig. Hände något trevligt på promenaden?:)/ mami

    SvaraRadera