söndag 27 mars 2011

Hellu

Jag börjar med att säga att jag har inte tränat idag eftersom det är lördag och jag har varit ute med nya människor MEN! Jag kände för att snöra på mig jogging skorna och ränna ut tills min värdfamilj bjöd med mig på middag. Vem tackar nej till ribs liksom, skulle inte tro det ja.

Jag var i alla fall ute med två andra au pairer från Tyskland idag, Michaela och Laura. Trevliga flickor som jag gärna hänger med igen. Laura hade tagit sin semester på Jamaica så en plan har börjat gro i mitt lilla huvud, jaa det har den minsann! Har alltid velat åka till Jamaica så varför inte? It sure sounds like a plan to me!

I alla fall så åkte vi till ett mall i närheten och blev sminkade en smula. Jag vart skitnervös eftersom jag får panik om nån annan ska sminka mig förutom Syster typ, men denna dam gjorde ett bra jobb, jag köpte eyeliner pennan även om jag egentligen tyckte den var lite väl sliskigt dyr men oh well! Den var cool liksom khakigrönguld aktig, jag gillar't! Tog en donut (jag vet men det var min lunch!) på Dunkin Donuts på vägen hem och sen vart de middag med familjen och grannarna på Famous Dave eller nåt sånt. Trevlans!

Sminket syns inte men det vart riktigt fint, jag kommer försöka kopiera den med mina egna skuggor sen! :) Nu ska jag måla färdigt naglarna, ciiiaooo!

1 kommentar:

  1. D är bra betyg när en makeup artist tycker d är ok att bli sminkad av en annan, tack :)

    SvaraRadera