torsdag 17 mars 2011

Hallå i stugorna, villorna, kojjorna och slotten!

Och för er som bor i en låda, hej på er med.

Idag vaknade jag med tröttma utöver det vanliga. Nåt så fruktansvärt jag kunde inte ha mina ögon öppna en sekund efter att jag lagt in tvätten till nästan kl 12!! Och det var bara ren och skär tröttma, förut har det varit lite blandat, med känslor och sånt där som jag inte vill veta av men nu var det ren och skär tröttma. Sjukt.

Jag gjorde i alla fall morgonen, när jag vaknat ur min dvala gjorde jag tvätten, förberedde kyckling till middagen och åkte och skicka paket åt Samantha. Skulle fylla i papper och massa, jag blev nervös och ville springa ut från stället men jag klarade det haha, (jag ringde S, hehe). Och så aktiverade jag mitt bankkort, och när jag kom hem stod ett grönt paket på tröskeln och bara ropade på mig: "Grattis Sara, öppna mig nuuuu!!!!" Blev jättelycklig! Tack så hemskt mycket alla som bidragit till innehållet i paketet, ni är bäst, jag älskar er! Berlockerna var asballa ju, ett cocktailglas och en converse-sko, röööd dessutom, awesome! Fick jag lust att köpa röda converse också, hmmmm måste kolla om dom har det på DWS, jag är ju medlem där och allt, tror till och med jag har rabattkuponger??!?!?! Måste undersöka saken.

Långt inlägg idag men det är ett glatt inlägg idag, gillar vi! På eftermiddagen var mina killar trötta, så det var lugna gatan. Läxor gjordes, gnabb ägde rum, jag laga till kycklingen (blev mycket bra, fick beröm av Samantha :D) Efter maten gick vi över till grannarna och hoppa studsmatta, sviiiinakul var längesen och jag kände mig som ett barn igen, underbart! Traska hem och chilla i soffan framför Nickelodion. En skön dag, kan man säga, även om det var bra tungt imorse.

Imorn ska jag minsann vara uppe hela dagen, jag ska prata med Sandra, älskade syster, på skype vid tio min tid och sen ska jag ut och köpa tacokrydda, kolla efter röda converse på DWS, leta efter jeans?? och träna rumpan av mig! Eller ja, lite fel det där, jag ska träna bort allt överflöd men behålla rumpan, bara forma till den lite, hehe :P Men nog om min kropp, jag måste ta en dusch! Och så måste jag säga att jag verkligen gillar den här låten med Justin Bäver, han är söt och texten är bra.




Ciaoo!

1 kommentar:

  1. Skönt att paketet äntligen kom fram :)/Mami

    SvaraRadera