lördag 19 mars 2011

Jag vill läsa spanska igen

Vill lära mig det språket utantill, vill kunna det lika bra som engelska. Kan vara ett mål för livet tillsammans med allt annat jag vill göra i framtiden. Men nu börjar vi med att göra det här året till ett händelserikt och minnesvärt år.

Idag, hmmm jag sov inte en enda gång, jag gick upp och var uppe!! Fan stolt. Träna lite också, gjorde tvätten, planera för nästa vecka och massa annat bra. Hämta alla kids, skicka två på playdate tog Nick till fotbollsträningen och tillbaka igen, gjorde klart huset för kvällen och hämta Max och Alex igen. Och jag blev sjukt trött. Somna nästan sittande. Men det var en trevlig dag, jag är nöjd :)

När Peter kom hem med pizzan åkte jag för att hämta MikaminMika igen, så I got company. Ikväll blir det filmkväll, och jaa, vi ska väl bråka lite om vilken film vi ska se först... höhö. Sånna är vi, knäppgökar. Knäppgök, vilket roligt ord, haaha.

Nu ni, nu dragar jag brunn. Adjö med sig.

1 kommentar:

  1. Bra om du lär dig spanska. Vill att Milo ska kunna det men Eric är inte så intresserad av att lära ut så då får det bli din uppgift :)

    SvaraRadera