söndag 20 mars 2011

It's a beautyful day

Hej på er.

Idag klev jag ambitiöst nog upp kl 10 för att skypa med mor min. Trött som en gnu, tung som en val och hungrig som en varg grillade jag till en tredjedels bagel (för det var allt som fanns kvar) och sen logga jag in på skypen, men där fanns inte mor min. Så ett ettrigt sms ven genom atmosfären över till sweedala och så kom mamma till skype. Vi prata och sen vakna Mika. Frukost på trappan i solskenet och sen slappa bort ännu en dag. Fräcsha till oss som fan och lekte med smink då i typ tre timmar ut i fall att vi skulle få för oss att åka till city eller vistas bland folk men så blev det icke. Vi borde skämmas, men just nu orkar jag inte riktigt det. Ska väl glo en film och sova, jag i alla fall. Lite bilder att förgylla dagen med varsågoda.

Stabil frulle!

Mika!

Och jag

Sminkning by moi

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar