onsdag 16 mars 2011

Tankar all over the place!

Jag blir verkligen trött på mig själv ibland. Tänk att man har varit på heltfint humör hela dagen och till och med tränat och varit hurtig. Söt och mat-suget har avtagit så äntligen kanske man kan börja bete sig som folk igen och en smula intresse av att signa up sig på college antog mitt medvetande häromdagen. Mm, låter som att Sara äntligen börjat bli normal men så kom kvällen och mörkret och jag satte mig ner och skrev ett brev till farmor. Och så kom saknaden och så kom jag på att jag saknar de båda men det är bara en jag kommer kunna träffa igen när jag kommer hem.... Fy fan för tankeverksamhet ibland. Fnys.


MikaminMika åkte hem idag, så nu får vi se vart hon tar vägen, om det blir Sweedala eller om det blir ytterligare en ny stat i detta land. Kommer sakna henne i alla fall, vart hon än tar vägen eftersom vi liksom blev tighta, min grymma lilla kompiis, morr!

Heheh Mika loves her laptop




Nej, nog med pladder, nördbrillorna och jag ska läsa en bok, ultrasmarta.. Ciao.

1 kommentar: