fredag 4 mars 2011

En upptäckt!

Oh ja ska berätta om den lite längre ner men först min dag.

Ja jag gick upp kvart i sju, såsa runt, skicka Nick och Alex till bussen, skjutsa Max till skolan, tvätta, sov, och hängde på skype med alla, verkligen alla! Lovisa, Mamma, Morfar och jag tror att jag hade Mika på tråden ett tag om inte på skype så på msn. Ja jisses. Gick en promenad idag igen ca 45 min fy faaen vad jag är bra. Måste tacka Mika för det för hon hängde med mig ut via till telefon. Tack. Haha :P Aa för denna afton finns typ inga planer, det blir väl en dusch, en pizza, en god bok och mera dator, haha hälsosamma jag! Imorn drar jag in till nyc igen, jag hänger med Mika som vanligt, haha..! (fan va kul /Mikaa) Jag vet inte vad vi gör men jag vill se Rango! Jag bara måste se den där ödlan på storbild!

Annars då, åter till min upptäckt. Killen som spelar bas i The Kooks är fan en goding. Goo-ding! Mm! ;)

Ohja, honom ska vi haa!!

1 kommentar:

  1. jag ska också se rango! senast nästa helg typ xD måste ses! haha såå jag humor :)

    SvaraRadera