onsdag 9 mars 2011

Hej igen

Jag hade nästan glömt att jag hade en blogg, förlåt för det.

Idag gick jag till banken efter att jag skickat alla tre kids till plugget. Jag är nu uppladdad med vanligt konto, sparkonto, automatisk överföring till sparkonto, kontokort och massa andra fördelar så hej, nu väntar jag bara på mitt fiiina amerikanska VISA-kort med palmer på ^^

Annars, jag har kommit på vad lasten är, den där lasten som gör mig sådär trött och otaggad på allt. Jag saknar Lovisa. Å herre min j*vla gud vad mycket jag saknar henne. Den lilla ungen får ta och komma hit ögonaböj, (no pressure darling). Jag saknar er alla men ni vet när man kommer på att man varit 56 dagar utan den där bästa kompisen man aldrig varit ifrån så länge de senaste 16 åren.. ja då grips man lite lätt av panik i en melankolisk form tills man fattar vad det är. Igår fattade jag och det var skönt att komma på det, nu kan jag börja "gå vidare" haha. Jag saknar er alla andra också men ja, en bästa vän är en bästa vän. Mycket kärlek. Bilder på oss.

1 kommentar:

  1. Precis samma sak här... Började böla som det lilla baarrrn jag egentligen är, när jag läste. Miss you <3

    SvaraRadera