onsdag 2 mars 2011

Its all a mix

Its all a mix of Katy Perrys "Teenage dream" and "Starstrukk" with 3OH3!

Anyway, idag har jag börjat planera mitt kommande liv här i Scotch Plains. Jag ska börja med att försöka hitta lite vänner. En eller två räcker nog som riktigt tighta så kan man ha lite fler strövänner, mycket bra. Sen ska jag kolla upp teoriprov för amerikanskt körkort, kolla upp vad det finns för potentiellt college att ta en kurs på, fixa ett bankkonto och kolla upp om det finns nån simhall eller gym eller nåt som inte ruinerar mig. Måste bli lite snygg, min kondis är ett skämt, ett riktigt skratt-irriterande skämt..! Har som mission också att få killarna att hänga upp jackorna på galgen i garderoben och inte bara slänga dom på golvet.. I need to come up with a plan, I will succeed oh yes! Haha, nördvarning.. x)

Nähej nu ska jag sova en smula. Ha det fint! Ciao.

P.s. mormor, jag ser fram emot det där danska rågbrödet! :D puss!

1 kommentar: