fredag 18 mars 2011

En vanlig torsdag

Hejhej!

Idag skypa jag med syster, mmmm jag saknar dig!! Och smiiiilow! :P Jag fixa tvätten och for iväg för sko shopping! Jag var på jakt efter ett par röda Converse men det gick icke att finna. Djup suck, men det blev två fina par sommarskor i alla fall, ska visa dom. Åkte och hämta mina kids och jag har kommit bra överens med dom hela tiden men idag var det nåt som liksom, släppte. Som att den där sista spärren man har i en ny situation släppte. Kanske bara var nåt jag fick för mig men det känns bra, och jag hoppas och tror att det kommer hålla i sig :) Gjorde Spaghetti-tacos idag, det är alltså spaghetti med pastasås i ett tacoskal. Såå simpelt och dom älskade det så
japp, blir väl speghetti-tacos minst en gång i veckan nu då framöver. Åkte och kollade på Nicky och Alex basket match ikväll, skrek gjorde jag med haha, I get into the game kan man säga :P Bilder från dagen kommer här, varsågoda!

Redy for the day

Car is in park, I'm on me way!

Watchung Square Mall

Hämtat Max, Enjoying the nice weather (car is still in park)

Hihi, mee ^^

Game on

Get in there Alex!

Oooh!

Me new shoes! I'm all set for spring :)
Ciaoo.

1 kommentar:

  1. Saknar dig oxå men vi hörs på söndag igen :)
    snygga skor, skulle behöva lite nya jag me

    SvaraRadera