lördag 26 mars 2011

Hej gott folk

Kände för ett kvällsinlägg som för er blir ett tidigt morgoninlägg, ca 05.00 svenne-tid.

Korta uppdateringar:

- Vi har haft snö de senaste dagarna för er som ville veta, men idag har den smält och det tackar vi för. Förhoppningsvis ingen mer snö nu, regn okej, men inte snö. Vädergudarna får sluta trakassera min hjärna med att varva vinter och sommarväder på det här viset.

- Jag hade en sån där jätteplaydate idag igen med 5 11åriga killar och vi röjde och hade kul as usual. Så som 11åringar röjer alltså, springa runt och leka bollsporter. KUL!


- Jag har beställt hem mina röda converse och tröjan och hemligheten idag, MYCKET NÖJD!
Kommer stirra efter paket till mig varenda dag numera ^^


- Har fått mitt första "inte så au pair relaterade"-äventyr inplanerat nämligen springbreak om två veckor. Kan ni gissa vart jag ska? Kan ni? :D :D :D FLORIDAAAA!!!! Gud i min och ingen annans himmel jag tror jag smäller av! F to the L to the O to the -R-I-D-A!!! Flooorida!! :D

- Och så en sista helt ointressant sak, alla mina kläder är svarta, i princip. Kolla bah!

Den svarta högen är avsevärt större än den ser ut, kan jag lova!

Och fortsätter vi in i min taniga garderob så ser vi ju att det är ca 3 plagg som inte är svarta eller vita, varav två av dessa är grå och mörkblå. Jävligt färgsprakande garderob asså....

Annars, eftersom det är varmt i Florida kommer jag vara mer lättklädd när jag infinner mig i den delen av USA. Alltså måste jag ägna följande två veckor till att svälta (*HOST*) och träna varje dag i hopp om att inte se ut som inpackad valross! Om jag inte skriver att jag har tränat får ni skälla på mig. Lova!

Nu ska jag titta på badkläder i en Victoria's Secret katalog. HEJ!

1 kommentar:

  1. Har ungefär likadan garderob.
    Lovar att skälla på dig ;) ska föröka mig på en power walk idag

    SvaraRadera